Skip to main content
search

Incident Response Services

Hurtig og effektiv håndtering af sikkerhedshændelser – 24/7 beredskab

2C Networks – Incident Response

Incident Response – Effektiv Håndtering af Cyberangreb

I en tid med stigende cybertrusler er det afgørende for virksomheder at have en robust Incident Response-strategi. Hos 2C Networks tilbyder vi omfattende tjenester inden for Incident Response. Vælg imellem

Incident Response, og Incident Response Management for at sikre, at din virksomhed er forberedt på og kan reagere effektivt på sikkerhedshændelser.

Service Leverance

Incident Response

Incident Response Management

Responstid på henvendelse 1 time Med det samme
Onsite responstid 8 timer 4 timer
Hændelsesanalyse 24 timer² 12 timer²
Indkapsling af hændelse 36 timer² 24 timer²
Udbedring og genopretning 48 timer² 48 timer²
Efter-hændelsesanalyse rapport 5 dage efter genopretning 5 dage efter genopretning
Resource location Onsite & Remote Onsite & Remote
2C Management Eskalation Nej Ja
Kompetence Vagthavende tekniker + prioriteret adgang til specialister Vagthavende tekniker + specialister + erfaren 2C incident manager
Tilgængelighed 24/7 Support 24/7 Support
Betaling for forbrugt tid Aftalt timepris, +100% udenfor normal arbejdstid Aftalt timepris, +100% udenfor normal arbejdstid
Øvrige services Udvikling af responsplan Udvikling af Årshjul
Dækningsområde Jylland, Fyn, Sjælland (Øvrige landsdele er “best effort”) Jylland, Fyn, Sjælland (Øvrige landsdele er “best effort”)

² Efter 2C Networks er informeret om hændelse