On Call 24/7/365
Incident Response Service
2C Networks
Hvad sker der, når jeres kritiske infrastruktur går ned ?
Hvad sker der, når I har et incident?
Har I en plan, som dækker alle tidspunkter af døgnet og får I hurtig hjælp?
2C Networks har etableret en Incident Response Service (On Call 24/7/365). Vores dygtige konsulenter er klar til at hjælpe jer, når I har mest behov for det.
De stopper, hvad de ellers er i gang med og er straks klar til at hjælpe jer.
Aftalen omfatter servicen On Call 24/7/365 fra 2C Networks.
On Call 24/7/365 (vagt-telefon) er til rådighed 24/7/365, for critical/high incidents.
Der benyttes et specielt telefonnummer til dette, som altid svares af en erfaren 2C Networks System Engineer.
Servicen giver sikkerhed og tryghed, når man har mest brug for det.
Service Level Agreement
Haster |
Opgaver, der har indflydelse på den daglige forretning, men systemerne er stadig online. Benyt On Call Hotline: Starter arbejdet hurtigst muligt |
Kritisk |
Systemer er offline, eller nøglekomponenter svigter. Benyt On Call Hotline: Starter arbejdet med det samme. |
Katastofe |
System down på systemer. Benyt On Call Hotline: Starter arbejdet med det samme. |
Udvalgte referencer
Vi har hjulpet +100 virksomheder med generel IT, OT og Cyber Security rådgivning, strategiarbejde, leverandørvalg og løsningsimplementering. Her er nogle af dem:
Kontakt os i dag
Skab klarhed i dit IT-Netværk, OT-Netværk og Cyber Security set-up
Vi værdsætter langvarige partnerskaber baseret på tillid og kompetence. Hos 2C Networks leverer vi førsteklasses løsninger inden for IT-Netværk, OT-Netværk og Cyber Security.