On Call 24/7/365
Incident Response Service

2C Networks

OnCall 24/7/365

Hvad sker der, når jeres kritiske infrastruktur går ned ?

Hvad sker der, når I har et incident?

Har I en plan, som dækker alle tidspunkter af døgnet og får I hurtig hjælp?

2C Networks har etableret en Incident Response Service (On Call 24/7/365).  Vores dygtige konsulenter er klar til at hjælpe jer, når I har mest behov for det.
De stopper, hvad de ellers er i gang med og er straks klar til at hjælpe jer.

Aftalen omfatter servicen On Call 24/7/365 fra 2C Networks.

On Call 24/7/365 (vagt-telefon) er til rådighed 24/7/365, for critical/high incidents.

Der benyttes et specielt telefonnummer til dette, som altid svares af en erfaren 2C Networks System Engineer.

Servicen giver sikkerhed og tryghed, når man har mest brug for det.

Service Level Agreement

Haster

Opgaver, der har indflydelse på den daglige forretning, men systemerne er stadig online. 

Benyt On Call Hotline: Starter arbejdet hurtigst muligt

Kritisk 

Systemer er offline, eller nøglekomponenter svigter.

Benyt On Call Hotline: Starter arbejdet med det samme.

Katastofe

System down på systemer.
Beredskabsplan bør skal laves i tæt samarbejde med 2C Networks.

Benyt On Call Hotline: Starter arbejdet med det samme.

Udvalgte referencer

Vi har hjulpet +100 virksomheder med generel IT, OT og Cyber Security rådgivning, strategiarbejde, leverandørvalg og løsningsimplementering. Her er nogle af dem:

Kontakt os i dag

Skab klarhed i dit IT-Netværk, OT-Netværk og Cyber Security set-up

Vi værdsætter langvarige partnerskaber baseret på tillid og kompetence. Hos 2C Networks leverer vi førsteklasses løsninger inden for IT-Netværk, OT-Netværk og Cyber Security.

+45 88 13 60 10

info@2cnetworks.dk

Information

Handelsbetingelser

Privatlivspolitik

Helpdesk

Ledige stillinger

Servicevinduer

Afdelinger

2C Networks, Aarhus →

Jens Juuls Vej 42, 8260 Viby J

2C Networks, København →

Borupvang 3, 2750 Ballerup

© 2C Networks ApS 2023 - CVR: 32771521